2015-04-06

Viikko



Juuh elikkäs tänään heräsin sit siihen, että kännykkä ilmoitti lähtöpäivään olevan tasan 7 päivää. 168 tuntia. 10080 minuuttia. Mulla on tosi oudot fiilikset, ei yhtään tunnu että viikon päästä olisin jo matkalla lentokentälle valmiina lähtemään vuodeks pois kotoa ja Suomesta :D mulla on ollu aika rauhalliset fiilikset koko ajan tän asian suhteen, sillon kun tuli lentoliput pääs pieni paniikki valloilleen, ja myös sillon kun final match varmistettiin.

Eli mä olen lähdössä 13.4.2015 au pairiksi Jenkkeihin, Illinoisin osavaltioon, sellaselle astetta pienemmälle paikkakunnalle kuin Green Oaks. Mulla on about 45 minuutin matka Chicagon keskustaan sieltä. Tuun olemaan vastuussa yhdestä pienestä pojasta, joka täyttää seitsemän kesällä. Hänellä on ADHD ja jonkinsortin aistitoiminnan häiriöitä. Pikkujäbä on kyl maailman sulosin, ainakin näin toiselta puolelta maailmaa facetimen välityksellä :D heillä on ollut par au pairia aikasemminkin ja mä olen numero kolmonen. Lennän Ruotsin kautta Nyciin ja luojan kiitos mun kanssa lentää toinen suomalainen tyty! En varmaan kestäis melkein 12h matkaa yksin, luultavasti en nousis ees lentokoneeseen tbh. Valitettavasti kamu muuttaa ihan muille hoodeille kun mä sit Jenkeissä, mut ei voi mitään. :D


Oon ihan paisessa pakkaamisesta, en yhtään tiiä mitä otan mukaan, mitä mihinkin laukkuun, enkä oo ihan varma otanko ees käsimatkatavaroihin muuta kun repun. :D Yritin jonkinnäköstä pakkauslistaakin itelleni suunnitella, mut ei siitä oikeen tullu mitään. Luultavasti ihan perustyylillä edellisenä iltana heittelen paniikissa kamoja laukkuun ja toivon että tuli kaikki tarpeellinen mukaan :D tuliasia oon ostanu perheelle Afrikan Tähti-pelin, ja ajattelin jos sen lisäksi muumimukit jokaiselle ja aivan jäätävät määrät karkkia ja ruisleipää. Kuulostaa ainakin musta ihan superhyviltä tuliaisilta lol. Mut eipä täs midii, hyvillä fiiliksillä ainaki viel tällä hetkellä!

2 kommenttia:

  1. Hei! Ihanaa alkaa seurailemaan aupair-arkea, kun itsellänikin olisi tarkoitus ens syksynä lähteä aupairiksi, luultavasti puoleksi vuodeksi jos onni käy! Sun blogin ulkoasukin on ihana niin jään seurailemaan:--)

    Noi tuliaiset kuulostaa hyviltä ja oikein suomalaisilta, haha! Mites muuten, kuinka paljon tavaraa oot ottamassa sinne? Tai montako matkalaukkua/kassia? Mua jollain asteella stressaa se ajatus, että pitäis osata n. puoleks vuodeks pakata kaikki tarvittavat tavarat:o

    Tsemppiä hurjasti elämään rapakon toisella puolella!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi! Hei aaa et tiiä kuin iloseks sait mut ku olit kommentoinu!! Ja joo ulkoasun on parempiki olla ihana, tappelin sen kans pari päivää! :D

      Mul on oikeesti kauhee stressi tost pakkaamisesta, mut alan kallistuu siihen et otan mukaan periaattees vaan kaiken tarpeellisen, ja ostan sit sieltä Jenkeistä kaiken mitä tarviin mitä en ottanu mukaan. Mul on aika kova luotto et kyl ne varmaan sielläki nyt ees jotain handlaa, ja että saan about samoja tuotteita mitä käytän kotona sieltäki! Otan mukaan matkakokosissa purnukoissa shampoota, hoitoainetta, saippuaa ja hiusnaamiota training schoolia varten, ja sit lisäksi mä otan ihan normaalikokosena meikin-/kasvojenpuhdistusaineen, kasvorasvan ja vartalovoiteen! Muut on vielä vähän harkinnan alasena, ajattelin varmaan ihan tehä jonkun postauksen asiasta :)

      Kiitti tosi paljon!♥

      Poista